Google has updated its website to remove an

about the man who wrote a review of its dacors appliances article Google has revised its website and removed an article from its website that was posted in September 2014 about a man who published an opinion piece in the Wall Street Journal about its dacsors appliances.

The company says it has reviewed the article, and has removed the content.

According to Google, the article was published as a result of a collaboration between the Google product team and a third-party vendor that was working on a new version of Google’s dacers appliance that was designed to improve the user experience.

Google says it is investigating the incident and will “take appropriate action.”